Khamis, Oktober 09, 2008

BIOSPRAY ANTI PENUAAN-MEMANG BERKESAN

BioSpray : Mudah dan senang di bawa kemana-mana.....


Satu lagi kelebihan Biospray ni ialah ianya senang di bawa kemana-mana sekiranya anda perlu outstation untuk sehari dua atau lebih. Simpan didalam beg tangan atau didalam briefcase atau beg pakaian. Tidak perlu di bancuh, hanya ambil botol biospray dan spray di bawah lidah, kemam 1-2 minit dan telan. Mudah dan ringkas. Sebotol boleh tahan selama 2 - 3 bulan bergantung kepada penggunaannya. Hanya perlu spray pagi dan sebelum tidur. Anda akan merasai keberkesanannya dengan pantas.


Siapakah yang memerlukan biospray?

1. Anda
2. Ibubapa anda
3. Saudara mara anda
4. Kawan-kawan anda


Anda setakat ini tidak menghidapi sebarang penyakit yang kronik seperti kencing manis, darah tinggi, sakit jantung, lelah/asma dll. Perlukah anda mengambil Biospray ini?Perlu....MENCEGAH adalah lebih baik daripada MERAWAT. Ianya adalah makan tambahan yang antaranya berfungsi untuk meningkatkan kembali Hormon Tumbesaran Manusia (HTM) atau Human Growth Hormone (HGH) yang mana ianya semakin berkurangan apabila umur meningkat.

Bagaimana pula sekiranya anda telah disahkan oleh doktor menghidapi penyakit-penyakit tersebut?Tentulah anda memerlukannya. Ramai yang telah menggunakannya dan alhamdulillah setakat ini telah berjaya merawati penyakit-penyakit tersebut. .Apa tunggu lagi.......hubungi 0133990339 atau emel keghorl@yahoo.com
"MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT"
Read More...
Summary only...

Tiada ulasan: