Rabu, Oktober 15, 2008

SATU PRODUK KESIHATAN YANG PALING NGETOP

Apakah BioSpray dan dari manakah ia dihasilkan?

Apakah BioSpray dan dari manakah ia dihasilkan?
BioSpray merupakan formula hasil kajian 100% produk semulajadi yang didapati dari Amerika Syarikat selepas beberapa tahun kajian dilakukan. Ia merupakan makanan tambahan Hormon Tumbesaran Manusia (HTM atau HGH-Human Growth Hormon) yang unggul di pasaran. Produk ini membantu tubuh kita merembes HTM dengan semulajadi. Lebih daripada 28,000 hasil ujikaji klinikal dari seluruh dunia telah dilakukan dan keputusan berikut menunjukkan kebaikan HTM yang diperolehi :- Peningkatan sebanyak 8.8% jisim otot selepas 6 bulan, tanpa senaman. Pengurangan sebanyak 14.4% lemak selepas 6 bulan penggunaan tanpa mengamali program diet. Meningkatkan paras tenaga, merangsang daya seks. Mengembalikan saiz organ yang mula mengecut. Fungsi buah pinggang yang lebih baik. Merendahkan tekanan darah dan membaiki tahap kolestrol, meningkatkan HDL dan merendahkan LDL. Tulang yang lebih kuat : kulit lebih muda, lebih cekang dan tebal. Pemulihan luka pada kadar yang lebih cepat. Membaiki masalah dan pertumbuhan rambut. Menghapuskan kedut. Penglihatan yang lebih tajam. Mengawal emosi dan menguatkan daya ingatan. Menguatkan sistem imunisasi.

Biospray Plus Colostrum Liquid

BIOSPRAY PLUS COLOSTRUM LIQUID
Keremajaan bukan lagi satu Mitos

Satu produk yang mempunyai formulasi serupa dengan Biospray tetapi dengan penambahan kandungan khas iaitu cecair kolostrum.

Mengapa Cecair Kolostrum?

Kolostrum merupakan susu awal mamalia yang dihasilkan oleh ibu dalam 72 jam pertama selepas kelahiran. Disamping memberi kesan menggalakkan perembesan HGH, kolostrum juga mempunyai pelbagai kandungan khasiat yang tinggi seperti faktor imunisasi, faktor pertumbuhan, asid amino, mineral dan vitamin merupakan khasiat yang penting dalam mengawal kesihatan manusia.

Kebaikan BIOSPRAY & BIOSPRAY PLUS?

Berikut merupakan perubahan yang dijangka akan berlaku setelah menggunakan Biospray atau Biospray Plus. Terdapat faedah dalam jangkamasa pendek dan jangkamasa panjang.

Bulan 1 - Tidur lebih lena, badan lebih segar dan bertenaga
Mampu bertahan lama jika melakukan sebarang latihan fizikal.

Bulan 2 - Memperbaiki keregangan otot dan merendahkan kandungan lemak badan.
Sistem penghadaman yang lebih baik dan prestasi seksual meningkat.

Bulan 3 - Peningkatan keupayaan dan konsentrasi.
Pemulihan luka dan kesakitan yang lebih cepat.
Pengurangan simpton sebelum menstruasi dan semasa menopaus.
Menjadikan rambut kilau berseri

Bulan 4 - Waktu pembentukan semula sel-sel badan

Bulan 5 - Kulit lebih tegang dan elastik.
Tekanan darah dan aras kolestrol menurun.
Pengurangan dalam kandungan lemak badan.
Pengurangan pada kedutan kulit.

Bulan 6 - Otot yang lebih padat dan mampat.
Sistem keimunan yang lebih baik.
Ketahanan terhadap selsema serta penyakit lain.
Pertumbuhan rambut yang lebih banyak.
Peningkatan tenaga badan.

Grow Young With HGH

Grow Young With HGH
Hormon Tumbesaran Manusia (HGH) secara suntik telah digunakan berdekad lamanya oleh bintang-bintang Holywood dan juga atlit. Ia dibukti untuk menghentikan dan terbalikkan proses Penuaan. Walaubagaimanapun, kos purata USD2000 hingga USD5000 sebulan menyebabkan ramai yang tidak mampu memperolehinya. Sekarang adanya altenatif yang boleh menyebabkan kita memperoleh kesan-kesan setaraf tetapi dengan, TIADA risiko, tiada suntikan dan pada kos yang semua orang mampu. Dr. Ronald Klatz

Info

Fungsi organ manusia dan system endokrin beransur mundur apabila usia kita semakin meningkat. Kita akan menghadapi masalah tanda-tanda penuaan seperti kurang ketangkasan, beremosi, kekedutan kulit dan keupayaan seksual yang merosot. Kemerosotan rembesan Hormon Tumbesaran Manusia (HTM) pula turut mempercepatkan proses penuaan. Oleh itu, HTM merupakan hormon yang penting untuk menjamin kesihatan orang yang semakin tua.
StatCounter - Free Web Tracker and Counter

Tiada ulasan: