Selasa, Disember 02, 2008

PROMOSI DISEMBER 2008

Untuk makluman semua,


Biospray sudah lama berada di pasaran iaitu semenjak 2001 tapi ramai yg tdk mengetahui mengenainya dan apa yang saya faham product ini bermula di Sabah & Sarawak.

Utk maklumat lanjut mengenai produk ini anda boleh membaca di blog ini atau temujanji dengan kami boleh di aturkan untuk penerangan dengan lebih lanjut lagi.HargaSekarang ini, pihak I-Linkage Sdn Bhd sedang membuat 2 promosi. Pakej yang menjadi pilihan ramai adalah pakej sigma entrepeneur iaitu dengan harga RM 1,688 anda akan mendapat :-

1. Starter kit - sebagai ahli
2. Biospray PLUS Colostrum Liquid/Biospray - 5 botol
3. FOC Biogrape seed - 1 kotak (FREE)
4. FOC Powerlink Booster - 3 kotak (FREE)


Selain itu, ahli baru akan mendapat faedah berikut :-

1. 6 Akaun Centre di gabungkan kepada 1 Akaun Centre.
2. Pembaharuan laman web RM38 utk kesemua 6 Akaun Centre.
3. Gabung pendapatan dari 6 akaun centre untuk mengira kelayakan sebagai Ambassador, President dan Lord President.
4. Pemilihan Skim Easy Payment menggunakan kad-kad kredit (12 bayaran ansuran) di ibupejabat KL dan ibupejabat Penang. Hanya sah untuk Public Bank, Maybank, Eon Bank dan AmBank.

Cara penggunaannya:-Sembur di bawah lidah pagi dan malam 3- 5 kali semburan (mengikut peringkat umur) di bawah lidah, kemam utk 2-3 minit dan telan.

Sebotol boleh di gunakan selama 2 - 3 bulan bergantung kepada penggunaannya. Dengan pembelian pakej ini, harga sebotol ialah RM 337.60 dan ianya boleh di gunakan utk tempoh 3 bulan, bermakna kos untuk sebulan hanyalah RM112.53 iaitu bersamaan dgn sRM3.75 Sehari. Lebih murah drpd harga rokok. Sesuai di gunakan untuk mereka yang berumur 20 tahun ke atas untuk mengembalikan Human Growth Hormone(HGH) yang menurun apabila umur meningkat.


Untuk maklumat lanjut, hubungi 013-3990339

SALAM UNTUK KESIHATAN DIRI.......PIKIR2 KANLAH

Tiada ulasan: