Ahad, Februari 01, 2009

Keletihan dan mudah lupa

SAYA ingin mencuba suplemen atau vitamin untuk melegakan masalah keletihan yang sering membataskan aktiviti harian saya.

Adakalanya saya mudah lupa dan ini boleh menjejaskan prestasi kerja saya di pejabat. Manakala di rumah tenaga saya juga diperlukan untuk tugasan rumah tangga dan anak-anak. Apakah suplemen yang sesuai untuk saya?

Jawapan,

JAWAPANNYA ADALAH BIOSPRAY ANTI PENUAAN.....HILANG LETIH, BADAN TAMBAH SEGAR BUGAR DAN LUPA JADI TIDAK LUPA.......

AKAN SAYA BERI LAGI KEBAIKAN BIOSPRAY DI POST SY AKAN DATANG....

6 ulasan:

nurizan berkata...

ingatkan melayu mudah lupa.. haha

^aNgRiAni^ berkata...

waaaaa...kiter pun penat gaks...penat berfikir kat opis nun XD

izman berkata...

limbong,
betul, vitamin ni buleh bantu legakan hari yg penat dan tak bermaya.

Tanpa Nama berkata...

for izman........
selama aku pki biospray ni da 3 bln..so far so good...hilang penat..tidor berkualiti...wife aku hilang migrain n byk lg la

Tanpa Nama berkata...

keghor..tinggalkan nama, alamat, nom phone n email

sya akan contect awak dan bincang pasal cari duit itu k..

salam
syahida

Tanpa Nama berkata...

ramai yg pakai biospray ni,katanya tiada kesan samping,tp sy suka nyatakan disini(minta maaf ye)...your eye didn`t see what your brain didn`t see.dulu ada org dtg promote,lelaki n pempuan(comel)
hehehe...tp bila tengok mcm ade sesuatu yg x kena.sy tanya dh brape lama guna.katanya 3 bln...sy ckp,awak ada ciri2 gigantism(mcm giant)cuba awak tengok gambar lama n bandingkan dgn skrg.Ramai yg guna produk ni bila ada masaalah x jumpa kamu bila ada masaalah jumpa kami.sbb tu kamu x dpt kesan the side effect.wallahualam